Ljubavne trzavice: kazališni amaterizam – prostor proboja granica, ali i borbe
Dubravka Crnojević-Carić U svakom se, a osobito u amaterskom kazalištu, zaljubljujemo u ideje. Svaka nova predstava otvara prostor čežnje. …
Dubravka Crnojević-Carić U svakom se, a osobito u amaterskom kazalištu, zaljubljujemo u ideje. Svaka nova predstava otvara prostor čežnje. …
Martina Brumen Kazališni amaterizam u Hrvatskoj ima dugu i razgranatu tradiciju, duboko ukorijenjenu u kulturni život lokalnih zajednica. Obuhvaća …
Dubravka Crnojević-Carić Što se dulje bavim kazalištem, to ga s više strana sagledavam. Kao i svugdje u našoj kulturi …
Dubravka Crnojević-Carić Držim da se o kazalištu, izvedbenim umjetnostima, baš kao i o amaterizmu, treba govoriti i misliti iz …
Dubravka Crnojević-Carić Amatersko kazalište, kao i svako kazalište, ne može postojati bez oka koje ga gleda. No oko što …
Dubravka Crnojević-Carić Budući da sam u uvodnom tekstu naglasila kako su granice kazališnog profesionalizma i kazališnog amaterizma porozne te …
Dubravka Crnojević-Carić Ova četiri razgovora nude na uvid viđenja i razmišljanja četiriju kazališnih praktičarki iz različitih dijelova Hrvatske: Jasmine …
Dubravka Crnojević-Carić Otok je uvijek simbol izdvojenosti, ali i upornosti. Kao što se otok pozicionira usred mora, tako se …
Anela Serdar Pašalić Gospićko kazalište od 1947. do 1980. godine Na tragu bogate kazališne tradicije u gradu Gospiću, …
Mirko Đinđić uzdah prostora, prepoznate odrednice podneblja Teatar Kuntrata (ex Amaterska kazališna družina Kuntrata) osnovan je 1981. godine u …