Kazališna kritika kontra margini
Anđela Vidović U malenoj zemlji poput naše susreti kazališnih kritičara iznimno su rijetki. Nekadašnja mjesta okupljanja, festivali poput Splitskog …
Anđela Vidović U malenoj zemlji poput naše susreti kazališnih kritičara iznimno su rijetki. Nekadašnja mjesta okupljanja, festivali poput Splitskog …
Alen Biskupović Početak puta Interes za kazalištem i umjetnošću za mene je počeo od malih nogu. Sve je krenulo …
Olga Vujović Zabavni program izveden 3. veljače 1900. u virovitičkoj gostionici Grčić sastojao se od koncerta Tamburaškog društva Sloga …
Kristina Tešija Znate, kada djeca pričaju što bi željela biti u životu, onda kažu: “volio bih biti kapetan, dimnjačar, …
Bruno Lucić Za onoga tko to istinski voli, dobiti priliku pratiti kulturu u lokalnom mediju jednak je lutrijskom zgoditku, …
Ivana Slunjski Održavajući se deset sezona u festivalskoj formi, Karantena je otpočetka bila prototip onoga što su voditelji Art …
Petra Jelača Nastanak i desetogodišnje postojanje festivala scenskih umjetnosti Karantena u Dubrovniku u organizaciji Art radionice Lazareti (ARL) važna …
Petra Jelača Tema nestanka karakteristične dubrovačke ambijentalnosti slojevito je sociološko i kulturološko pitanje koje tišti dubrovačku sredinu već dva …
Petra Jelača Dakle, kratka definicija dubrovačke ambijentalnosti: u najširem smislu, i najkraće rečeno, riječ je o procesu nastajanja predstave …
Kristina Tešija Promišljajući o konceptu i nazivu za radionicu kritike u sklopu programa Kritički poligon, posegnula sam za nazivom …