Angažirani glasovi s periferije Europe
Katarina Kolega Mobilnost umjetnika, njihov odlazak u inozemstvo i suradnju s koleg(ic)ama iz drugih europskih država godinama podupiru razni …
Katarina Kolega Mobilnost umjetnika, njihov odlazak u inozemstvo i suradnju s koleg(ic)ama iz drugih europskih država godinama podupiru razni …
Ivana Slunjski Ova tematska cjelina okuplja tekstove pisane u različitim prigodama, koji su iz raznih razloga ostali neobjavljeni: zagubljeni …
Dubravka Crnojević-Carić “Živjeti znači tkati mrežu od tuđih namjera”, napisao je jednog sunčanog a mračnog jutra Pessoa. Mrežom zgusnutih …
Ivica Buljan Godine 1993. bio sam na stipendiji u Bretonskom narodnom kazalištu. Prije toga sam u ZKM-u s Vitom …
Ivana Slunjski S koreografskim radom Milane Broš upoznala sam se kad je već prestala stvarati, a opus joj uglavnom …
Ljubica Anđelković Džambić (Skica za daljnju analizu)[1] Premda umjetnički performans u domaćem kontekstu dugotrajnije i dinamičnije egzistira na likovnoj …
Anđela Vidović Iako je Kritički poligon osmišljen kao serija dvodnevnih radionica kritike namijenjenih ponajprije studentskoj populaciji s namjerom da ih …
Višnja Kačić Rogošić Ambijentalno kazalište jedna je od najdinamičnijih formi hrvatskoga kazališta čija živost rezultira nemalim terminološkim zavrzlamama i mnogim …
Nina Ožegović Medijska tranzicija Područje medija u Hrvatskoj u devedesetim godinama 20. stoljeća radikalno se transformira, a s tom promjenom …
Kristina Tešija Naslovno pitanje promišljanja kojem namjeravam posvetiti ovaj tekst zasigurno je pitanje koje si je postavio svaki kazališni kritičar …
Igor Tretinjak Kritika lutkarskog i kazališta za djecu i mlade u vječnom tinjanju Kritika umire, brzinski se briše iz …