Na koje pruge trče naši “Maratonci”
Anđela Vidović Iako je Kritički poligon osmišljen kao serija dvodnevnih radionica kritike namijenjenih ponajprije studentskoj populaciji s namjerom da ih …
Rituali, obrasci i generacijske razlike
Razgovor s mladom dramatičarkom Ivonom Marciuš Leon Žganec-Brajša Ivona Marciuš dramatičarka je, studentica druge godine diplomskog studija na zagrebačkoj …
Suočavanje sa stvarnošću: ambijentalno kazalište
Višnja Kačić Rogošić Ambijentalno kazalište jedna je od najdinamičnijih formi hrvatskoga kazališta čija živost rezultira nemalim terminološkim zavrzlamama i mnogim …
Medijska scena: Od (ne)kritike do novih strategija
Nina Ožegović Medijska tranzicija Područje medija u Hrvatskoj u devedesetim godinama 20. stoljeća radikalno se transformira, a s tom promjenom …
Komu pišemo?
Kristina Tešija Naslovno pitanje promišljanja kojem namjeravam posvetiti ovaj tekst zasigurno je pitanje koje si je postavio svaki kazališni kritičar …
Umjetnička kritika – od predstave do aktivnog gledatelja, od letača do ciljanog čitatelja
Igor Tretinjak Kritika lutkarskog i kazališta za djecu i mlade u vječnom tinjanju Kritika umire, brzinski se briše iz …
Dekada u kazališnoj kritici – pozornica kao pakao i utjeha
Anđela Vidović Zbilja mi se sviđa pisati kritike o predstavama. Volim potrebu da se prisjetim i uobličim to što …
Suvremeno kazalište u jeku novih medija
Benjamin Zajc Razvoj novih tehnologija i medija u ovom informacijskom dobu ima velik utjecaj na područje umjetnosti i kulture. Tyler …