Na koje pruge trče naši “Maratonci”
Anđela Vidović Iako je Kritički poligon osmišljen kao serija dvodnevnih radionica kritike namijenjenih ponajprije studentskoj populaciji s namjerom da ih …
Anđela Vidović Iako je Kritički poligon osmišljen kao serija dvodnevnih radionica kritike namijenjenih ponajprije studentskoj populaciji s namjerom da ih …
Razgovor s mladom dramatičarkom Ivonom Marciuš Leon Žganec-Brajša Ivona Marciuš dramatičarka je, studentica druge godine diplomskog studija na zagrebačkoj …
Igor Tretinjak Hrvatsko lutkarstvo posljednjih je nekoliko godina u popriličnoj krizi, što je potvrdio i vrlo tanak prošlogodišnji Susret lutkara …
Anđela Vidović Izgubljenost u prijevodu, jedan od rezultata poraća, postala je zaštitnim znakom vraćanja srpskih pisaca u naša kazališta. Pisci …
Anđela Vidović Virovitica u kazališnom smislu odavno nije terra incognita, mračna strana Mjeseca, kako ju je nekoć opisivao Vladimir Krušić. …
Leon Žganec-Brajša Edgar Allan Poe nedvojbeno je književni klasik, a uživa i status svojevrsne kulturne ikone. O njemu se istovremeno …
Višnja Kačić Rogošić Ambijentalno kazalište jedna je od najdinamičnijih formi hrvatskoga kazališta čija živost rezultira nemalim terminološkim zavrzlamama i mnogim …
Nina Ožegović Medijska tranzicija Područje medija u Hrvatskoj u devedesetim godinama 20. stoljeća radikalno se transformira, a s tom promjenom …
Kristina Tešija Naslovno pitanje promišljanja kojem namjeravam posvetiti ovaj tekst zasigurno je pitanje koje si je postavio svaki kazališni kritičar …
Igor Tretinjak Kritika lutkarskog i kazališta za djecu i mlade u vječnom tinjanju Kritika umire, brzinski se briše iz …
Anđela Vidović Zbilja mi se sviđa pisati kritike o predstavama. Volim potrebu da se prisjetim i uobličim to što …
Benjamin Zajc Razvoj novih tehnologija i medija u ovom informacijskom dobu ima velik utjecaj na područje umjetnosti i kulture. Tyler …